18 Kasım 2013 Pazartesi

Arabali Ruya

Uzun suredir cok ruya gorup hatirlayamiyordum. Sanirim cok stresli oldugum icin. Deadline biter bitmez ben yine ruyalar alemine geri dondum. Ruyamda araba suruyordum ama istemeden. Babamla birlikte kamp yeri gibi bir yerdeyiz. Ben arabanin icinde yolcu koltugunda oturuyorum. Birdenbire araba hareket etmeye basliyor ve ben kendime yolda buluyorum. Sonra ben direksiyon koltuguna geciyorum ama arabanin kontak anahtarinda anahtat yok ve frenler tutmuyor. Ben bir sure yol aldiktan sonra bir trafik isigi goruyorum, ve sonra yol yokus oluyor ve ben durmayi basariyorum el frenini kullanarak. Sonra yanima bir adam yaklasiyor ve bana iyi olup olmadigimi soruyor ama ben korkuyorum, her seyin yolunda oldugunu sadece babami aramam gerektigini soyluyorum. Sonra da uyandim.

Bir kac ruya tabirine baktim araba surmek : what drives you sorusuna bir cevapmis. Ayni zamanda frenlerin calismamasi benim hayatimda bir seylerin cok hizli gittigi kontrolumden ciktigi demkmis. Evet son iki aydir yasama tempom gercekten elimden cikmisti. Belki de artik degisiklikler yapmanin sirasi geldi!

Hiç yorum yok: