16 Eylül 2013 Pazartesi

Feminist Ruya

Hic hos olmayan bir kabustan uyandim. En sevmedigim en hassas olup uzuldugum konulardan biri, ruyamda catdadanak karsima cikti. Insan gercekten bastiramiyor demekki bazi dusunceleri. Babamla kavga ediyorduk ruyamda. Bir televizyon programina davet edilmisiz, konuklar annem, babam, ben, bir erkek gazeteci ve feministimsi bayan bir gazeteci. Her nasilsa yemek de yiyecekmisiz.Tabaklar geliyor ve babam hemencecik ilk tabagi bayanlara sunmadan kendi alip yemeye basilyor. Biz annemle ve gazeteciyle bakisiyoruz. Sonda gazeteciler bana soruyorlar nasil bir duygu diye? Ben de ne nasil bir duygu diye sasiriyorum? Onlar da doktora hayati nasil diyorlar? Tam ne cevap verdigimi hatirlamiyorum. Ama arada kadin gazeteciyle bir tartismaya giriyoruz, ben bir yerde once bayanlara tabak vermenin feminist olmadigindan bahsediyorum vs.. Roportaj bittikten sonra annem be babam bana bozuluyorlar, neden bir iliskin oldugunu ima eden laflar soyledin bizi rezil ettin diyorlar. Bense sasiriyorum, iliskiden falan bahsetmedim ben yasam tarziyla ilgili sorulara cevap verdim diyorum. Sonra babam cok sinirleniyor ve biz tartismaya basliyoruz. Isler iyice zivanadan cikiyor, cunku ben babama gel beni dov tamam artik icini rahatlaticaksa diyorum. Ben seni uzmek istemedim, size karsi hic bir saygisizlik yapmak istemedim desem de babam nuh diyor peygamber demiyor. Sonra tam bnei dovecegi sarada uc tana erkek cokcuk geliyor, ve ben o sirada imdaat adam olduruyorlar diye bagirmaya basliyorum. Onlar da gelip babama saldiriyorlar, tabi bu da fena oluyor sonra onlari basimdan saviyorum. Gerisini hatirlamiyorum, sanirim korku icinde uyandim...

Arada baska baska ruyalar da gordum. Karavandaymisiz, annemle alisverise gitmisiz, Amerika'da arabayla geziyoruz vs...
Asil bu ruyanin analizini yapmak isterim ama yorgun uyanmak boyle olsa gerek, daha yazacak takatim yok.

Hiç yorum yok: