8 Aralık 2013 Pazar

Goge yukselis ve Ufo

Ruyamda annem ben mert ve mert'in bir arkadasi plajdaymisiz. Annem goneslenirken bana ve mert'e denizde oynamamizi soyluyor. Biz denize giriyoruz ama deniz acayip dalgali, boyum kadar dalgalar var. Dalgalar oyle buyuk ki, ben korkuyorum, ama bizi gecip kiyiya variyorlar. Sonra karsidaki gokdelen gozume carpiyor. Birdenbire gokdelenin arkasinda UFO goruyorum. O sirada yavas yavas gokyuzune yukseliyiyorum. Ve kendimi birden gokdelenin icindeki odalardan birinde telefonun basinda beklerken buluyorum. O sirada gecenin kaciydi hatirlamiyorum birden bizim evin zili caldi. Gerisini hatirlamiyorum, uykuma donum biraz daha ruya gordum ama muglak.

Sonra sabah uyanip goge yukelmek ne demekmis diye baktim dunyadan gocup gitmekmis :P Bir  olumumu gorecegim eksikti onu da gormus oldum. Neyse en azindan olmeden onceki bir kac gunumu Milano'da gecirecegim!

Hiç yorum yok: