15 Ocak 2012 Pazar

Zombiler

Son zamanlarin en korkunc ruyasini gordum. Alarma mi uyandim yoksa korkudan mi uyandim tam hatirlamiyorum. Bir evin icindeymisiz ve bir anda zombilerin istilasina ugruyoruz. Yanimda kimlerin oldugunu da hatirlamiyorum. Bir sekilde bulundugumuz eve girmeye calisiyorlar zombiler, kapidan pencerelerden. Tanidigim insanlar degillerdi herhalde, ya da yine animsayamiyorum. Uyandigimda acayip korkmustum. Boyle zamanlarda insan yaninda gercekligi hatirlatacak birilerinin olmasini istiyor. Uyandin Ezgi, sadece bir ruyaydi deyip beni gercelige baglayacak birisi... Yanliz yasamanin en kotu taraflarindan biri de korkunca kendi kendimi yatistirmam gerektigi.

Uyandiktan sonra tekrar uyudum ve ruyaya kaldigim yerden devam ettim. Tum zombilerden kurtuldum ve sonra sanki yine bir tehlikenin icinde oldugumun bilincinde korkuyla ayni evde yasamaya devam ettim. Evi temizledik baya birileriyle... Kapilari kilitledik. Skype la A. ya baglandim nedense. Sonra iri cusseli bir sevgilim varmis ( T. nin sevgilisi D. ye benzettim nedense) beraber Pamukkale gibi bir yere gittik sonra. Garipti...

Sabah kendime gelince internetten 'ruyada zombi gormek' ne demekmis diye arattim dogal olarak. Stres altinda kalinca vs.. oluyormus ya da belki de popom acik kaldi. Yatmadan birseyler yemistim ve sabah kalktigimda cok kabizdim. Belki kabizligin kabuslarla ilgisi vardir :S

Hiç yorum yok: