23 Mayıs 2012 Çarşamba

Limon Agaci

 Bir garip ruyalar dizisine daha hos geldiniiiz. Gece yine garip garip ruyalar gordum. Ilk aklama gelen sey yangin. Gece yatmadn once yine acayip bir sekilde gok gurultusu tum hincini bosaltti, simsekler, firtina vs... Sanirim bundan etkilenerek ruyamda kocaman bir gokdelenin tepesindeydim ve yine gok gurlemeye basladi. Birden o kadar siddetli bir yagmur yagdi ki, dolular kafam kadardi, abartmiyorum. Sonra birden gokdelenlerin ynaindaki kucuk bir kulubenin ustune simsek cakti ve kulube atesler icine burundu. O sirada bulundugumuz aprtman dairesinde annem ve mert vardi galiba. Sonra babam baska bir yerdeyims Kosa kosa onun yanina gittik. O sirada kulubnein yanindaki gokdelen coktu. Cok korkunctu. Sona annem ve babam disari yuruyuse cikalim civarda tek katli ock guzel manzarali bir ev var dediler. Nedense ben kendimi o evin yolunu ararken buldum. Dar sokaklardan gecerek o evin adresine gittim. Ancak ev cok dandik gozukuyordu annemler teras manzarasi cok guzel demislerdi. Sonra evin onude kocamaaaan limon agaclari vardi. Birden karsima palyalco lar gibi platform uzun ayakkabilar ustunde yuzu canavara benziyen bir kadin cikti ( sanki beyni disaridaymis gibi, saclari ahtapot kolu gibiydi) Kadin ve yanindaki insan adam bana yaklastilar ve evlerine hos buyurdular. Kadinin boyu ayagindaki platform ayakabilardan dolayi ock uzundu ve upuzun limon agacina boyu kolayca yetisiyordu. Sonra agacin tepesinde bir suru kucuk kucuk insanlar limon topluyordu. acayip bir ruyaydi, evimde bir kac gundur bana iskence eden sineklerden birinin viziltilariyla uyandim.

Hiç yorum yok: