22 Eylül 2011 Perşembe

Savas

Bu sabah yine garip bir ruya gordum. Ruya gormuyorum derken yine bir ruya silsilesi mi ufukta var acaba.

Savas cikmismis, evdeymisim. sonra birden kursun yagmaya basliyor, ben kosarak balkonun bir ucuna gidiyorum. Ama ben gidiyorum pesimden mermiler yagiyor. Yaklasik bir 5 dk fln kipirdamadan duruyorum sonra biter gibi oluyor kursun yagmuru iceri gidiyorum. Nasil oluyorsa ben vurulmadim, o sirada ruyada oldugumu anladim sanirim cunku o kadar kursun yagmurundan sag cikmis oldguma ruyada da hayret ettim.
Salonda bi bakiyorum annem ve babam yerde. Annem agliyor, bkaiyorum nereden vurulmus diye, kalbinin arkasindan bir de omuzlarindan kursun ymeis. Olamaz diye bagiriyor, cok caresisim. Babama bakiyorum o da bir cok yerinde vurulmus. Nasil hastaneye gideriz fln diye dusundum. sonra bir baktim uyanmisim. Korkunc bir ruyaydi.

Hiç yorum yok: