20 Eylül 2011 Salı

Intihar

Sabah birden aklima geldi ustumu degisirken, uzuun bir aradan sonra yine ruya gordum. Kaiserslautern e geldigimden beri cok nadir ruya goruyorum, ki bence iyi bir sey. Ruyamda E. intihar ediyormus, ama ben hic uzulmuyorum. Google da aratiyorum cidddi ciddi intihar etmis mi diye, ama sanirim dogrulatamiyorum. Bilincaltimin beni torture etmesi gerekli mi acaba verdigim kararlardan dolayi. Simdi sabah hakkaten kalkip facebook a baktim intihar etmis mi diye, etmemis. Etmesin. Sadece bu kadar tepkisiz kalbilmeme sastim, eskiden olsa aglaya aglaya ya da cigliklarla uyanirdim sanrim. Well done Ezgi. Sonra bi de birsuru araba surdum sanirim ruamda, intihar olayi detayda kaldi ruyanin konusu baska bir seydi ama uyaninca direk aklima oh shit ben niye intihar edisine uzulmedom dedim. It is over.

Hiç yorum yok: