19 Haziran 2013 Çarşamba

Ethiyopyali Kebapci Teyze

Sabaha karsi gordugum bir ruya. Turkiyede biryerlerdeyim. annemi babami gormusum, beraber dondurma yemisiz. Sonra nasil olduysa ben ucak yakalama derdine giryorum. sonra bir otobuse biniyorum havaalanina gitmek icin. Otobus beni bir parkin civarinda birakiyor. sonra ben yurumeye basliyorum. Birden parkin iclerine dogru buyuk bir kalabalik goruyorum. Insanlar oturmus parkin gobegine bakiyorlar, hic ses yok. Herkes birbirine bakiyor. sanirim Gezi olaylarindan etkileneerek gordugum bir ruya. Parktaki atmosfer cok acayip. Neyse derken ben yine ucagi kacirmiyim diye havaalani aramayabasliyorum. Ucagi 11:55 de imis. Saat iyice ilerliyor ama benim de karnim ac. Yolda bir kac kisi goruyorum onlara yol soruyorum, hemen su koseyi gec sola don diyorlar. Orada goreceksin havaalanii. Bense yolda bir kebapci goruyorum. 

Kebapci Etiyopyali zenci bir teyze, kucucuk bir kebap el arabasinda birseyler satiyor. Once bir urfa ver diyorum sonra da yok kuzu sis olsun diye degistiriyorum siparisi. ama ben kuzusis isterken teyze adanayi yapmaya koyulmus. Ancak tabi Turk kebabi degil. Aliyor Adanayi izgaradan, bir muz yapragina sariyor, icine de nanem si yesillik birseyler dolduruyor. Yesil muz yaprakli karisimi agzina atip iki cigneyiveriyor. Bense igrenmiyorum nedense, hem acim hem de vaktim yok. Teyzeye bu kac dakka daha surer diyorum, bir 6 dakkasi daha var diyor. Benimse ucaga 15 dakikam kalmis. daha yuruyecegim derken. Ben teyzeye diyorum tmm birak ben yarim yamalak oldugu gibi yerim. sonra durum ekmegine abaniyorum. etin tadina bakamadim sanki ama teyze bir yandna da iclikoftet gibi birseyler hazirliyordu. Ondan da hupletiyorum. Sonra da uyandim.

Hiç yorum yok: