27 Mart 2013 Çarşamba

Gercekten ruya

Bu gece tam 15 saat uyudum. Iki gunluk uyudugum icin, sanirim iki gunluk ruya gordum. Hakkassen ruyalar... Uyandigimda ruyamda agliyordum. Ayse Teyzenin kollarina sarilmis hungur hungur agliyordum cunku onu cok ozlemistim. Mert de ruyasinda Ayse Teyze'yi gormus annemin dedigine gore. Sanki bulasici birseymis gibi Ayse Tezyze ruyalari goruyoruz abla kardes. Bir hafta sonra onu gorecegimiz icin, ve belki de cocuklugumuzda sutlaclari ve nefis yemekleriyle iz biraktigi icin belki. Ruyamda boyle icli bir sekilde aglamamin sebebi uzun bir ruyalar silsilesinin sonunda cok uzulmus olmamdandir belki, cunku o kadar cok gercekci ruyalar gordum ki. Sanki gelecek hafta icin endiselendigim her sey tek tek ruyama girmis karsimda dikiliyordu.

Once babami gordum, tam hatirlamiyorum ve buraya yazmak istemiyorum ama cok gercekciydi tartistigimiz meseleler. sonra annemle beraber uzun bir araba yolculuguna cikiyorduk. Bir sehirde duruyoruz ve manavdan bozma bir disciye girip annem disci teyzeyi ikna ediyor beni muayene etmesi icin. Sonra ben disci koltuguna oturuyorum acele icinde. Disci dislerimin arasindan plastik dis ipi ucu cikariyor. booo!

Boyle boyle birsuru karisik ruyalar gordum. Hayir olsun...

Hiç yorum yok: