30 Aralık 2006 Cumartesi

Nasıl bir sıraya koyacağımı bilemediğim kadar bol atraksiyonlu rüyalar gördüm yine.Hımm bir hatırlamaya başlayalım.Geçen gece .....
Yurt gibi bir yerde olaylar silsilesi içinde koşturup dururken aman tanrım bir de ne görelim bir insanevladı tabi yine bilinçaltı dostlarımdan birisi çok büyümüş adam olmuş,evlenmiş, karısı ölmüş (yuh artık alakaya maydonoz) sonra bana talip olmuş emme bendenizi arkadaşta gözü yok nasıl yapsam, nasıl etsem de kalbini kırmadan postalasak diye düşünürken ,arkadaşımız -ah zavallı- böyle bir üzüntü halinde beni beğenmiyor mussuuun ?:) diyor...efenim ne demek sen çok ii bir insansın falan diye teselli etmeye çalışıyorum.Hakkaten rüyalarda olacak bir durum:)
Neyse işte rüyanın can alıcı yerine gelmeden önce bir yurtta(manevi evim ) koşturup duruyorum..Odalar, insanlar öyleece gözümün önünden geçiyor...
Ya bu sabah ne gördüğümü unuttum neyse artık hatırlayınca devam ederiz...

Hiç yorum yok: